neděle 25. května 2014

ZAČÍNÁM VČELAŘIT...

Už dlouho se ve mně rodila myšlenka, že bych mohla chovat včely. Na jedné straně miluji med (dobrý med), na druhé mám respekt před těmito malinkými stvořeními (dá se říct, že se i trochu bojím). Od podzimu jsem studovala veškerou teorii, co se včelaření týče a vyhrála ve mně touha poznat ten úžasný mikrosvět zajímavého hmyzu.
Na chalupě máme pro včelky ideální prostředí...u lesa je klid, kolem jsou i louky.
Takže teorii teď přenáším do praxe a nakupuji vše, co včelky budou potřebovat. Začátkem června by měly najít nový domov u nás...







2 komentáře:

  1. VAU !!! máš můj obdiv ...taky jsem si pohrávala s myšlenkou....., ale nemám odvahu a asi prostor... /výmluva?:-))/. Tak držím palce, ať se med povede a včeličky přežijí ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Madlenko, přeji hodně radosti, sladký med a málo žihadel.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat