úterý 2. července 2013

VÁŠEŇ JMÉNEM ČOKOLÁDA....

Čokoládu miluji...ve všech podobách...dávám přednost hořké kvalitní s mnoha procenty dobrého kakaa nebo mléčné s lískovými oříšky...
Když mě to ale přepadne, nepohrdnu ani obyčejnou čokoládou na vaření...:D

Jelikož se o prázdninách snažím jíst a žít zdravě a nechtěla jsem se této pochoutky zříct, udělala jsem si pravou domácí čokoládu z kakaového másla a dobrého kakaa, bez cukru ...

Je výtečná...zabalila jsem si ji po malých kouscích do mrazáku a když to na mě přijde, vím, kam jít...



Recept:

DOMÁCÍ ČOKOLÁDA - STUDENTSKÁ PEČEŤ

Suroviny: 40 g kakaového másla, 50 g kakaa, na špičku nože prášku ze stévie, vanilka z půlky vanilkového lusku, mandle, kandované ovoce (mohou být i oříšky, sušené ovoce, rozinky, atd...)
Postup: Ve vodní lázni rozpustíme kakaové máslo s kakaem a stévií, promícháme, odstavíme a přidáme vanilku. Na pečící papír rozložíme mandle a kandované ovoce a opatrně přelijeme čokoládovou hmotou. Necháme ztuhnout v mrazáku.

3 komentáře:

  1. Hmm, mohla bych zkusit, stévii mám čerstvou:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám radšej mliečnu čokoládu, ale tento Tvoj recept vyskúšam. Manžel si oblíže aj prsty na nohách - miluje horkú čokoládu.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Madlenko, musím říct, že se mi líbí jak tvoje čokoláda, tak i ta snídaňová kaše, mňam.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat